Kinek szól? Kezdőknek, haladóknak! Nézd meg, a videóban elmondom a lényeget.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=wmlY9wxdIz8[/embedyt]

Új vagy még az e-mail marketing területén? Vagy már régóta próbálkozol hírlevelekkel, de nem tudod, hogy miért nem érkeznek a várt eredmények? Hol maradnak a konverziók? Néha elbizonytalanodsz? Érdemes egyáltalán folytatni? Igen!

Miért érdemes letöltened és elolvasnod ezt a tudásanyagot?

-Mert sok évnyi tapasztalatunkat osztjuk meg benne.

-Mert naprakész információt kapsz.

-Mert kipróbált praktikákat ismerhetsz meg.

-Mert könnyen értelmezhető.

-Mert nem csak a kezdőknek nyújt hasznos tanácsokat.

-Mert INGYEN van és „csak” az idődet kérjük cserébe.

Akár kezdő, akár haladó vagy az e-mail marketingben, itt és most lesz pár hasznos tippem, amely neked is segít eredményesebbé tenni az értékesítésedet. A hírlevelek igazán jó eszközök az értékesítésben és a márkaépítésben, azonban a sok spam miatt, egyre nehezebb elnyerni az emberek bizalmát. Olykor még nekünk profi szakembereknek is komoly kihívást jelent a termékek értékesítése a hírlevelekkel segítségével.

Itt tudod elkérni a tréninget.

[xyz-ihs snippet=”leadpage3form”]

 

Akár kezdő, akár haladó vagy az e-mail marketingben, itt és most lesz pár hasznos tippem, amely neked is segít eredményesebbé tenni az értékesítésedet. A hírlevelek igazán jó eszközök az értékesítésben és a márkaépítésben, azonban a sok spam miatt, egyre nehezebb elnyerni az emberek bizalmát. Olykor még nekünk profi szakembereknek is komoly kihívást jelent a termékek értékesítése a hírlevelekkel segítségével.

Pontosan ezért készültem neked hírlevélírás tippekkel!

Nem csak szakemberként, de magánemberként is gyakran találkozok hírlevelekkel, de nem tudom meghazudtolni Önmagam és mindegyiket megvizsgálom szakmai szemmel is. Ilyenkor is azt tapasztalom, hogy sokukból jóval többet is ki lehetett volna hozni. Mivel tudom, hogy ez egy igazán nehéz műfaj nem is ítélkezek, azonban szeretnék minél több embernek lehetőséget adni arra, hogy sokkal jobban csinálhassák.

Ezért neked is szükséged van a hírlevélírás tippjeimre!

Azt érzed, hogy ennél sokkal jobban is teljesíthetnének a hírleveleid? Valamiért nem olyanok az emberek reakciói, mint amikre számítasz? Fogadd el hírlevélírás tippeimet, hogy könnyebben menjen a munka.

Mire van szükséged?

Neked egy konkrét, korábbi tapasztalatokon alapuló, már bevált, már bizonyított, működő, segítséget nyújtó tudás anyagra van szükséged!

Itt van a megoldás! Csak ki kell nyújtanod a kezed érte és az öledbe pottyan!

[xyz-ihs snippet=”leadpage”]

Nincs időd, kapacitásod a nyomozásra?

Ezt én nagyon jól tudom, éppen ezért készítettem el hírlevélírás tippsorozatomat, melynek segítségével kézzelfogható információkra teszel szert.

Mennyi időre van szükség ehhez?

Mindössze heti néhány perc ráfordítással eléred, hogy eredményesebb legyen az e-mail marketinged. A hírlevélírás tippsorozat elolvasása és megvalósítása után máris jobb eredményeket fogsz realizálni!

Kinek szól?

Kezdőtől a haladóig. Ha már használod az e-mail marketing eszközét, akkor is érdemes kérned, mert vannak benne olyan nüansznyi finomságok, amelyek felett sokan átsiklanak!

Sokan úgy gondolják, hogy a hírlevelek már elavult eszközök. Való igaz, hogy az elmúlt években nagyon megszaporodtak a marketing lehetőségek számai, de ezeknek egy része még mindig nem érhet a hírlevelek nyomába. Cégvezetőként Te is hatékonyan alkalmazhatod ezt a megoldást, hogy a hosszútávú és biztos fejlődés útjára léptesd a vállalkozásod.

Én azt vallom, hogy minden cég tulajdonosnak 2 választása van. Vagy profi szakembereket alkalmaz vagy saját maga válik azzá az adott területeken. Te szeretnéd kézben tartani a hírleveleid sorsát? Akkor a legjobb helyre kerültél, mert ebből a tudásanyagból megtudhatod mitől válik sikeressé egy hírlevél és milyen eszközökkel növelheted a belőlük származó konverziók számát.

Általában minden marketingesnek van 1-2 esetleg 3 szakterülete, amihez nagyon jól ért. De ezek mellett a marketing többi ágában is bizonyos szintű jártasságra kell szert tennie. Éppen ezért Neked is ajánlom ezt a hírlevél marketinggel foglalkozó tudásanyagomat, hiszen a segítségével nagyon sok hasznos tudásra tehetsz szert. Nincs más dolgod csak letölteni és naponta néhány percet rászánni a tanulásra.

Mitől lesz igazán jó egy értékesítő? Attól, ha több olyan eszközt is ismer, aminek a segítségével eladhatja az általa képviselt terméket vagy szolgáltatást. Többen azt vallják, hogy a hírlevelek elavult marketing eszközök, de remélem Te nem hiszel nekik, mert akkor egy nagyon értékesítési lehetőségtől fosztod meg magad. Bárhogy is legyen ezt a tananyagot mindenképp érdemes lesz elolvasnod, mert ha nem is győz meg a hírlevelek hasznosságáról (amit erősen kétlek) legalább ész érvekkel támaszthatod alá a véleményed.

Milyen egy jó asszisztens? Olyan, aki a cég életében szinte mindenben területen tud segédkezni. Ha szeretne a munkaerőpiacon értékesebbé válni vagy a munkatársát képezné tovább, akkor mindenképpen ajánlom, hogy töltse le a hírlevél tippsorozatomat, aminek a segítségével bárki elsajátíthatja a hírlevél marketing alapjait. De olyan tanácsok és trükkök is találhatóak benne, amik még a tapasztaltabb szakemberek számára is hasznosak lehetnek.

Hogyan épül fel az hírlevélírás tipp sorozat?

Nem ismerhetem a te e-mail marketing tudásszintedet, éppen ezért az anyagok a kezdőtől a haladóig épülnek fel. Fontos buktatókról lesz itt szó, amelyek olykor egyértelműek, hogy a legszívesebben a falba vágnád a fejed, de mégis 10-ből 7-9 ember elköveti.

Ne késlekedj… Nem tudom kontrollálni a hírlevélírás tudásanyagra jelentkezőket!

Ne késlekedj! Kérd most, mert nagyon sokan jelentkeznek rá, mert rengeteg oldalon, partnernél beharangoztam ezt a képzést. Sajnos nincs ráhatásom arra, hogy hány versenytársad szerezheti meg előtted… Az információ manapság kincs! Egy tollvonással megelőzhetnek a többiek, ha nem vagy gyors, figyelmes. Szóval kérd és kezd el minél hamarabb alkalmazni az itt tanultakat.

[xyz-ihs snippet=”leadpage2form”]

Tudd meg, hogy milyen lehetőségeket kínál számodra az AdWords és ezeket hogyan tudod hatékonyan kiaknázni. Ehhez nincs más teendőd, mint:

  • Kérni a hírlevélírás tippsorozatot, azaz feliratkozni.
  • Megerősíteni a jelentkezésedet, egy levelet fogok neked küldeni a megadott email címedre.
  • Ha spambe, promóciók fül alá menne a levél, akkor az én email címem vedd fel a megbízható küldők listájára, hogy nehogy lemaradj egyetlen tippemről se.

[xyz-ihs snippet=”affiliatehu”]