Miért hoztam létre ezt az oldalt?

Hogy segíthessek NEKED is!

Szerencsére nagyon sok vállalkozás tudja, hogy a hírlevelek milyen jó marketing eszközök. Éppen ezért élnek is az adott lehetőségükkel. De sajnos nem túl jól. Persze nem akarok senkit se megbántani, de az a helyzet, hogy a hírlevelek nagy rész nem túl jó minőségű. Persze senkitől nem lehet elvárni, hogy mindenhez értsen, így ezért nem is a cégvezetőket hibáztatom. Azonban fel kell tudni ismerni, ha valamihez nem értünk. Én se otthon bütykölgetem az autómat, ha valami baja van, mert nem értek hozzá, hanem elviszem az autószerelőhöz. Ő meg rám bízza a hírleveleinek a kiküldését. Így mind a ketten a lehető legjobb megoldáshoz jutunk.

Mi a bajom sok hírlevéllel?

Az, hogy unalmasak, laposak, sablonokat. Szinte ugyan azt kapom mindegyiktől. Jó, persze a tartalom más, de a motiváció és a kivitelezés. „Vásárolj Tőlem, mert az olcsó és jó”. Persze! Mindenki ezt mondja. Miért jobb a Tiéd, mint másé? Olcsó? Hurrá, de ha dobhatom ki 6 hónap múlva és persze addigra a garancia is lejár, akkor sokra nem megyek vele! Akkor valójában ez bír még motivációs erővel? Nem ugye! Akkor nem lenne sokkal jobb végre valami olyannal előállni, ami mond is valamit és nem olvasták már előtte 100x?

Te hogy állsz a kreatív szövegírással?

A fenti jelenségek az a nagyon egyszerű oka, hogy nem érthet mindenki a kreatív szövegíráshoz. Ezzel nincs is semmi baj, hiszen Te a saját szakterületeden vagy igazán jó. Egy mérnöktől, autószerelőtől vagy építőipari vállalkozótól nem várható el, hogy nagyot tudjon alkotni ezen a területen is. Azonban az Ő vállalkozásuk is megérdemli, hogy igazán jó hírlevelekkel jelenhessen meg az érdeklődői előtt.

Ennyi lenne az egész?

Csak a kreatív szövegírás hiánya az egyetlen baj? Sajnos nem! A jó hírlevelek nem csak attól lesznek jók, hogy szuper és egyedi a szövegezésük. Nagyon sok olyan fortély van, amikkel lényegesen hatékonyabban működhet az email marketinged. Hiszen nem mindegy, hogy hol és hogyan helyezel el benne képeket. Mert sokan nem is tudják, de a képek nem csak segítenek Neked, hanem képesek aláásni a kiküldésedet. Vagy, hogy tudod e hol kell elhelyezned a call to action gombokat. És ez még csak két példa a sok közül, amit felhozhatnék. Te már ismered ezeket a praktikákat? Nem? És szeretnéd kivárni azt a néhány évet, amíg mindet megtanulod?

Egy e-mail címlistát nem csak felépíteni kell!

Az első lépés a hatékony e-mail marketinghez, hogy nekiállsz felépíteni egy nagyon jó egyedei e-mail adatbázist. Azonban azt karban is kell tartani ahhoz, hogy folyamatosan növekedni tudjon. De ha rendszeresen gyenge minőségű üzenetekkel bombázod az olvasókat nem sok esélyed lesz megtartani Őket. Vagy ha rajta is maradnak a listádon, mert még nem vették a fáradságot a leiratkozáshoz egy idő után biztosan drasztikusan csökkenni fog a megnyitások száma. És ugye Neked nem abból lesz plusz bevételed, hogy sokan vannak a listádon, hanem abból, ha sokan elolvassák a leveleidet és reagálnak is rá. Azonban konverziókat csak, akkor tudsz elérni, ha adsz valamit, amiért érdeklődést mutatnak majd irántad.

Ha eddig eljutottál az olvasásban, akkor mostanra Te is biztosan tudod, hogy az e-mail marketing sem egy olyan terület, amit mindenki csak úgy kirázhat a kisujjából. Persze bárki képes megtanulni, azonban a több éves tapasztalatot Neked is pont annyi időbe telik majd megszerezni, mint mindenki másnak. Ezt nem lehet felgyorsítani. Főleg úgy, hogy Neked egyszerre több területen is helyt kell állnod. Vállalkozás vezetőként a céged ügyeivel is tisztában kell lenned, így egy kicsit marketingesnek, könyvelőnek, jogásznak, értékesítőnek és munkaügyesnek is kell lenned. De ahogyan a könyvelésed is szakemberre bízod, úgy a marketinged sem szerencsés segítség nélkül kivitelezned, mert nagyon ráfizetéses lehet.

Én ebben lehetek a segítségedre. Több évnyi nehézkes marketing munkát spórolhatok meg Neked. A segítségemmel már az első pillanattól fogva hatékonyak lesznek a hírleveleid és nem kell éveket várnod a sikerekre. Így a vállalkozásod is sokkal hamarabb a siker útjára léphet. Arról nem is beszélve, hogy az e-mail marketingedbe fektetett idő és energia helyett a vállalkozásoddal és az új ügyfeleiddel tudsz foglalkozni.