A kreatív szövegírás átszövi egy vállalkozás teljes életét. Vagy is át kellene, hiszen a hírlevél szövegírás mellett ott van a weboldal szövegeinél, a termék leírásoknál, a blogbejegyzéseknél. Annak ellenére, hogy ezekkel a tartalmakkal mutatja be magát egy vállalkozás nagyon sok esetben azt tapasztalom, hogy nem fektetnek kellő hangsúlyt erre a területre! Ha vannak is webszövegek azok nagyon rövidek és semmit mondóak. A termék leírások csak néhány alap információt tartalmaznak és a vágykeltésnek vagy a figyelemfelhívásnak nyoma sincsen. Éppen azért hoztam létre ezt a szolgáltatásomat, hogy minden vállalkozásnak lehetősége legyen minőségi szövegekkel megjelenni az ügyfelei előtt.

Miért fontos, hogy kreatív webszövegeid legyenek?

A kreatív webszövegek alatt a bemutatkozást, a szolgáltatások leírását esetleg a gyakori kérdések megválaszolását értem. Gyakorlatilag ezek a tartalmak mutatják meg az ügyfeleknek, hogy ki is vagy Te és miért érdemes téged választaniuk. Éppen ezért kiemelkedően fontos, hogy a honlapodon megtalálható szövegekből ez kiolvasható legyen. A bemutatkozásban megismerjenek Téged, de azt is megtudják, hogy mit nyernek azzal, ha a Te cégedet választják. A szolgáltatások leírásánál jól érhetően elmond, hogy mit tudsz nyújtani úgy, hogy közben vágyat is ébresztesz az Olvasóban a szolgáltatásod iránt. A gyakori kérdéseknél mindenre választ adj, amit tudni szeretnének. Ezeknek minden weboldalon jelen kellene, hogy legyenek, azonban sajnos ez még mindig rengeteg esetben ne valósul meg. Pedig….

Pedig gondolj csak bele, hogy a honlapod, az gyakorlatilag az online névjegykártyád. Nem csak a leendőbeli ügyfeleid szűrnek le belőle nagyon sok információt, de a céges partnereid is. És szerinted mire gondolnak, ha egy sivár és fantáziátlan weboldallal találkoznak?

Te már blogosz?

Szerencsére egyre több vállalkozás ismeri fel a blogokban rejlő lehetőséget! Azt látom, hogy egyre gyakrabban és szélesebb témakörben bukkanak fel céges blogok. Ez marketinges szemmel nézve nagyon jó, hiszen ez azt jelenti, hogy a cégek kezdik belátni mennyire sokrétűen segít számukra egy blog. Azonban sok vállalkozásban nincs kapacitás egy blog írására. Vagy azért, mert nincs rá idő vagy azért, mert nincs olyan személy, aki el tudná végezni ezt a feladatot. Azoknak a cégeknek hoztam létre ezt a szolgáltatásomat, akik ezekkel a problémákkal küzdenek, de szeretnének saját blogot a weboldalukra.

Miért érdemes céges blogot vezetni?

Részben azért, mert a Google nagyon szereti, ha egy oldalon folyamatosan frissülő, jó minőségű tartalmak jelennek meg. Így egy bloggal nagyon sokat tehetsz az oldalad seo állapotáért. Persze itt meg kell jegyeznem, hogy a jó minőség elengedhetetlen. Nem mindegy, hogy milyen hosszú egy szöveg, hogyan használod a kulcsszavakat, írsz a meta description-t és milyen címet adsz a bejegyzésednek. És ez még csak néhány a nagyon fontos paraméterek közül, amiknek meg kell felelni. Másrészről pedig az ügyfelek bizalmát is sokkal könnyebben nyered el, ha látják folyamatosan tudsz valami újat mondani. Megoszthatsz praktikákat, híreket, újításokat. A lényeg, hogy érdekes és minden szempontból jó minőségűek legyenek a szövegek.

A termék leírások sokkal többek, mint amit sok vállalkozó gondol róluk!

Talán ez az a terület kreatív szövegírás szempontból nézve, ami a legsiralmasabb állapotban van! Alig találni olyan webáruházat, ahol néhány nagyon fontos paramétert leszámítva tartalmasabb leírás lenne. Még az igazán nagy cégek sem mindig veszik a fáradtságot, hogy normális termékleírással álljanak elő. Pedig ha belegondolsz ez nagyon fontos lenne, hiszen ez az a szöveg, ami megadja az utolsó lökést a vásárlónak. Itt van lehetőséged olyan érdekes és vágykeltő szövegekkel buzdítani Őket, hogy azt mondják: „ Nem érdekel, nekem ez kell!”.

Ennek ellenére is siralmas a helyzet ezen a téren. És én ezen szeretnék változtatni! Szeretném, hogy minél több webáruházban olyan termék leírások bukkanjanak elő, amik megválaszolják a fogyasztók legfontosabb kérdéseit. Amik képesek elindítani az emberben egy folyamatot, aminek a végén a vásárlás lesz.

Összességében ezzel a szolgáltatásommal szeretnék segíteni a vállalkozásoknak, hogy sokkal jobb minőségben lehessenek jelen az internete és ennek hatására több konverziót, vásárlót, bevételt realizálhassanak! Tudom, hogy nem fogok mindenki meggyőzni ennek a fontosságáról. De talán nem is kell, hiszen így az általam szövegezett weboldalak még sikeresebbek lehetnek.