Mit jelent az EDM kampány és miért jó Neked? Egy jól felépített email adatbázisra kiküldött EDM hírlevelekkel óriási energiákat szabadíthatsz fel, aminek sikerében kulcsfontosságúan lényeges szerepet játszik a minőségi tervezés és a kreatív szövegírás. Ez az a két terület, ahol a segítségedre lehetek az EDM kampányaid során.

Na de mit jelent pontosan az, hogy EDM?

Az EDM az elektronikus direkt marketing hírlevél. Ezzel a módszerrel sokkal személyesebbé tudod tenni a hírlevél kampányod, mert ugyan hideg a kapcsolatfelvétel az Olvasó mégis bizalommal áll majd a megkapott üzenethez, mert azt egy a számára már jól ismert kiadó, weboldal, vállalkozás ajánlásával kapta meg. Így bizalmat teremtessz az Olvasóban és a céget is exkluzívabb színben tünteted fel.

Miért jó megoldás számodra?

Egy direkt marketing kampány során egyszerre több ezer személyt szólíthatsz meg mindössze néhány óra leforgása alatt. Ráadásul mindezt úgy, hogy előtte nem kellett hosszú hónapokig e-mail marketing adatbázis építened, mert az ajánlásnak köszönhetően így is nagyon jó eredményeket képes produkálni. Ezzel ugye megspórolod az adatbázissal töltött időt és rögtön olyan embereket szólíthatsz meg, akik bizalommal olvassák a hírleveled, hiszen  egy olyan cég támogat Téged, akit már jól ismernek.

Miért van szükséged kreatív szövegíróra

Bár nem a saját feliratkozóidnak, a saját email adatbázisodra küldöd ki hírleveleket, de itt is nagyon fontos a kivitelezés.  Ahhoz, hogy bizalommal forduljanak feléd az olvasók és a figyelmét megszerezhesd fontos az üzeneted tartalma. Ahhoz, hogy elérd a kampányhoz fűzött reményeidet olyan tartalommal kell meg töltened az EDM hírleveledet, ami rászolgál a megelőlegezett bizalomra és felkelti az Olvasó érdeklődését a vállalkozásod iránt. Ehhez feltétlenül szükséges az igényes megjelenés, a szép képi világ, a figyelemfelkeltő és konverzióra irányuló szöveg. Bár megvan az alapvető bizalom mégis egy kicsit többet kell nyújtanod, hogy a fogyasztók lássák Te valóban azt nyújtod, amire Ők várnak.

A szavak ereje az EDM marketingben

A szavak mindannyiunk életének kulcsfontosságú elemei. Segítségükkel fejezzük ki a gondolatainkat, érzéseinket és juttatjuk érvényre az akaratunkat. Annak ellenére, hogy mindannyiunk életének része mégsem bánunk velük egyformán jól. Vannak, akiket jobb érzékkel áldott meg az élet és vannak akiket kevesebbel. Azonban ez nem szabad, hogy bárkit visszatartson a sikertől. Hiszen lehet, hogy Te éppen egy nagyon jó mechanikai érzékkel megáldott autószerelő vagy, esetleg éppen egy tehetséges pénzügyi szakember, aki a számok világában mozog otthonosan.  Te a saját szakterületeden vagy nagyon jó, azonban a szavak ereje minden területen jelen van. Neked is ugyan úgy be kell mutatnod a vállalkozásod, a termékeid, a szolgáltatásod, mert máskülönben az emberek soha nem fogják megtudni miben is vagy igazán jó. Te is csak szavakkal mondhatod el mindezt.

Ahogyan a saját bázisra történő hírlevélírás területén, úgy itt is meg kell felelned a formai követelményeknek, mind a megjelenés, mind a tartalmi rész szempontjából. Éppen ezért hoztam létre ezt a szolgáltatásomat, hogy profi segítséget nyújthassak azoknak a cégeknek, akik más területen tehetségesek és képesek profin dolgozni, de lehet, hogy a szavakkal nem bánnak annyira könnyedén.