Hírlevél szövegminta 2020

Tartalomjegyzék:
Állandó hírlevél szövegminta sablon
Hírlevél fejléc
Hírlevél szövegminta láblécbe
A hírlevél tárgya
A hírlevél első mondata
Hírlevél szövegminta ötletek

Milyen lehet egy hírlevél szövegminta 2020-ban? Vajon mennyire változik ennek a marketing eszköznek technikája az idő múlásával? Milyen új marketing szövegírást alkalmazhatunk a hírlevélben? Akár kezdő, akár haladó hírlevél írók vagyunk, ezek fontos kérdések lehetnek számunkra.

Mint minden marketing eszköz, a hírlevél is fejlődik. A feliratkoztatás, kiküldés módjában, a hírlevél szerkesztésben és bizony a szövegezésében is. A több éves e-mail adatbázisunk tagjai számára unalmas lesz, ha mindig ugyanazt a sémát követjük a hírlevélben és ugyan azzal a marketing szöveggel próbáljuk meg eladni minden évben a termékünket vagy szolgáltatásunkat. A célpiacunk életmódja, igényei és összetétele is folyamatosan változik. Ehhez is alkalmazkodnunk kell. Cikkünkben adunk pár tippet milyen a jó hírlevél szövegminta 2020-ban.

hírlevél szövegminta ötletek
Hogyan írj, hogy biztosan elolvassák a hírleveled?

Állandó hírlevél szövegminta sablon

Alapvetően elmondható a hírlevél szerkezetéről, hogy egy bizonyos szöveg keretet egyszer kell megszerkesztenünk és azt akár évekig is használhatjuk.
Egy jó hírlevél sablon szerkezete hasonlít a weboldalunk főoldalára. Ugyan azokat a színösszeállításokat használjuk, mint amit a weboldalunkon.

Hírlevél fejléc


A levelünk bal felső sarkában helyezzük el a logónkat és mellé a fejlécben készítsünk egy menüsort a fő kategória oldalainkkal. Ha webshopunk van, akkor ezt könnyedén össze tudjuk állítani. Egy weboldal esetében pedig kerülhet a hírlevelünk fejlécébe mondjuk a következő: Szolgáltatásaink, Termékeink, Boltok listája, Kapcsolat stb.

A fejléc kialakításával adunk egy esélyt azok számára is, akiket konkrétan a hírlevelünk tartalma nem érdekel, de jó hogy üzenetet küldünk, mert más termékünk vagy szolgáltatásunk viszont érdekelné. Így a hírlevélből egy kattintásra ott lehet a számára releváns oldalon.
A lábléc funkciójában szintén ugyanez. Ide kerülhetnek a közösségi oldalak ikonjai. Érdemes ide egy mondatot írni, hogy ha bármilyen kérdése felmerült a hírlevéllel vagy a cégünkkel kapcsolatban, akkor azt válasz e-mailben felteheti vagy telefonon. A hírlevelet ne kezeljük egyirányú kommunikációnak. Adjuk meg a lehetőséget az olvasónak, hogy kommunikáljon velünk. A legjobb, ha beállítjuk a hírlevélküldő szoftverünkben, ha válasz érkezik a hírlevelünkre, akkor melyik e-mail címünkre érkezzen. Így az olvasónak, csak a válaszadásra kell kattintania és nem kell e-mail címet kimásolni.
A láblécben még lényeges feltüntetni azt is, hogy milyen úton módon jutottunk hozzá a címzett adataihoz és lehetőséget kell adnunk a leiratkozásra is.

Hírlevél szövegminta láblécbe


„Kérdésed van? Írj erre az e-mailre válaszüzenetet vagy hívj minket ezen a számon: 06 30/ 3190371

A leiratkozáshoz szükséges hírlevél szövegminta:

„Ezt a levelet azoknak küldjük, akik előzetesen elektronikusan vagy személyesen hozzájárulásukat adták, hogy adataik bekerüljenek a Moodo Magyarország adatbázisába. Ha le szeretnél iratkozni a hírlevelünkről ide kattintva megteheted.”

Tehát elmondható, hogy minden hírlevelünknek ez lesz a szövegrész kerete, de milyen kreatív szövegekkel bombázzuk őket magában a levélben? Ez persze mindig maga a hírlevél témájától függ majd.
A hírleveled két legfontosabb eleme lesz a tárgy mező és a levél első sora. Ha itt nem mutatsz valami újat és figyelemfelkeltőt, akkor nagy valószínűséggel a kukában landol majd a leveled.

A hírlevél tárgya


Ügyelj arra, hogy egy hírlevelet csak egy téma köré építs. Tehát, ha írtál egy új blogbejegyzést és közben érkezett pár új termék a webshopban, akkor azt ne publikáld egy e-mailben. Szedd külön a témákat. Inkább küldj ki minden nap egy levelet, mint egy hónapban egyet, de abban aztán minden megtalálható.
Ha egy témára építed majd fel a hírleveled, akkor könnyebb lesz megírni a tárgy mezőt is. A tárgyban próbálj meg nem elcsépelt szavakat használni, akár kérdezhetsz is.

A tárgy mellett természetesen az elhelyezett képek is nagyon fontosak, erről ITT tudhatsz meg többet.

Tárgy mezőbe szövegminta

Tárgy: Hallottad milyen új módszer van a hátfájás ellen?

A hírlevél első mondata


A hírfelvélküldő szoftveredtől is függ, hogy mennyire kell oda figyelned a hírleveled első mondatára. Vannak olyan szoftverek, ahol külön meg lehet adni, hogy mi jelenjen meg előnézetben a bejövő e-mailek listájában. Ebben az esetben erre a mondatra kell nagyon ügyelned, hogy ütős legyen. Ha nincs erre lehetőség, akkor pedig a hírleveledben írt első mondat fog megjelenni az előnézetben is.

Sokan elsőre ezt olvassák el mielőtt megnyitják a hírlevelet. Ebből a mondatból próbálják meg leszűrni, hogy számukra ez érdekes információ lesz vagy sem. Tehát, ha nem figyelemfelkeltő ez a mondat, akkor akár megnyitás nélkül törölhetik a leveledet.

A hírlevél első mondatára minta:

Feltaláltak egy új módszert a hátfájásra, amit nálunk már be is szerezhetsz!

hírlevél sablon
A Moodo hírlevélből egy részlet.

Hírlevél szövegminta ötletek


Adunk pár ötletet a leggyakoribb témákra, amiből te is inspirálódhatsz.

Egy kedvezményről szóló hírlevél:

Tárgy: Kedvezményes luxus ajándékcsomag, csak feliratkozottak számára!

Hírlevél:

Dobd fel az őszt egyedi illatokkal és figyeld a hatást! Egyedülálló kedvezményt kínálunk, csak a hírlevelünkre feliratkozottaknak!
Vásárolj bármilyen Moodo illatosító készüléket, hozzá pedig egy 4-es kapszula csomagot és a teljes árból 20% kedvezményt kapsz!

Lepd meg családtagjaidat vagy gondolj már most a karácsonyi ajándékokra!
Keverd össze saját egyedi illatodat a telefonodra letöltött alkalmazás segítségével és élvezd a „Hűűhaa!” hatást a vendégeidtől!
20 kedvelt illat közül választhatsz, amivel nehéz mellé lőni. Állítsd össze a kedvenc Moodo csomagodat kedvezményes áron legkésőbb 2020.09.31-ig! Kattints a webshopba>>

Hírlevél a vevők visszacsábítására:

Tárgy: Láttad már Peru titokzatos világát?

Hírlevél:

Az előző nyaralás, amit utazási irodánkkal töltöttél biztosan felemelő élmény volt és ennyi idő elteltével vágysz egy újabb izgalmas utazásra.
Bemutatjuk a kifejezetten neked összeállított legújabb utazási csomagokat, amik elrepítenek Peru varázslatos világába.
Az Inkák nyomában 12 napos körutazást, már 559 000 Ft/főtől igénybe veheted!

Máshová vágynál? Nézd meg weboldalunkon az utazási csomagok teljes kínálatát és foglald le már most a helyedet!

A hírlevél szöveged ne legyen túl hosszú, ha mégis hosszabbra sikeredne, akkor tagold képekkel elválasztva. Készíts hozzá landoló oldalt, ha szükséges, ahol minden fontosabb információt el tudnak majd olvasni. Egy hírlevélre nem sok időt szánnak a felhasználók, de ha felkelted velük az érdeklődést, akkor hosszasan elidőznek majd a weboldaladon. Tegyél be akár több call to action gombot a szövegezésedbe. Lehet, hogy egy olvasónak az első mondat után felkelted az érdeklődését és már kattint is az oldaladra.

Írd meg tapasztalataidat a hírlevélküldéssel kapcsolatban és, ha tetszett, oszd meg cikkünket!

Ha pedig segítségre lenne szükséged hírleveleddel, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Leave a Reply