Hírlevél példák, inspirációk

Éppen küzdesz, hogy kitalálj egy olyan hírlevél vázlatot, ami inspirálja a közönségedet? Jól jönnének hírlevél példák, inspirációk? Akkor üdv a fedélzeten!

Profi hírlevelek

Professzionális kinézetű hírlevél létrehozása nem is olyan könnyű, ha az ember a maximumra törekszik a konverzió érdekében! Általában gyorsan is kell cselekedni, nincsenek hosszú órák a tervezésre, a koncepció kitalálására.

A jó hír az, hogy ha itt vagy és ezeket a sorokat olvasod, akkor azok közé a vezetők közé tartozol, akik felismerték a hírlevélküldés / adatbázisépítés fontosságát, üzletük növekedésének szempontjából.

Ha szeretnél profikat megbízni ezzel a feladattal, akkor is jó helyen jársz, hiszen ügynökségünk a hírlevél- valamint EDM (elektronikus direkt marketing) levelek küldésére, készítésére, kampányok levezénylésére szakosodott. Ehhez itt tudod felvenni velünk a kapcsolatot.

Hírlevél design minták, ötletek

De, akkor sincs gond, ha magad szeretnéd belevágni a fejszéd ebbe a fába és kipróbálni, hogy boldogulsz ezzel önállóan – ez a cikk ugyanis, azért íródott, hogy hírlevél mintákkal, inspirációkkal lássunk el benneteket!

Tudjuk, hogy néha nehéz elindulni, ha épp nincs ihlete az embernek, de cikkünk végére garantáltan megtaláljátok az irányt és már kezdhetitek is!

Hírlevél / EDM fajták

Természetesen tisztában vagyunk azzal, hogy minden hírlevél különbözik, és ami egyes szervezeteknél működik, nem feltétlenül fog működni másoknál.

De az szerintünk még mindig rendben van, ha megnézünk más emberek/ügynökségek által készített hírlevél-tervezési példákat, hogy lássuk, mi az, ami nekik működik. Amíg nem konkrétan lemásoljuk azokat, hanem csupán inspirálódunk ez a gyakorlat nem etikátlan.

Így látva az ötleteket, talán megjön a várva várt ihlet is és nekiláthatunk a saját, egyedi hírlevelünk készítésének.

Ezt szem előtt tartva összeállítottuk a legjobb e-mailes hírlevél-példákat, amelyek remélhetőleg remek ötleteket adnak majd Nektek. A könnyebbség érdekében a következő kategóriákra bontottuk őket:

E-kereskedelem
• Termék / vállalkozás hírek
• Blog
• Non-profit

Hírlevél példák:
E-kereskedelem – A letisztult

A minimalizmus soha nem megy ki a divatból, mert mindig lesznek emberek, akik értékelni fogják, az egyszerűséget, a lényegre törő tartalmakat egy olyan világban, mint a mostani, ahol valóságos vizuális környezetszennyezés ömlik ránk nap, mint nap.

Ez a formula mindig beválik, ha épp nem tudjuk milyen irányt vegyünk. Tegyük hozzá a vállalkozásunk alap arculati elemeit és az értékesíteni kívánt terméket / szolgáltatást és már mehet is ki a címlistának.

letisztult hírlevél formula


E-kereskedelem – A színes, figyelemfelkeltő

Ez egy rohamosan növekvő startup vállalkozás, amely „intelligens poggyászokat” készít, ezzel felkavarva az állóvizet az elavult ágazatban.

Már korábban feliratkoztunk a hírlevelükre, mert minden alkalommal valami formabontó ötlettel állnak elő. Havi rendszerességgel küldenek hírlevelet, mindig törekednek arra, hogy valami újat közöljenek az olvasókkal a termékükről.

Ez remek módja annak, hogy mindig új kontextusba helyezve mutassák be a terméket, vagy felhívják a figyelmet egy új partneri együttműködésre vagy ajánlatra.

Színes, formabontó hírlevél példa

Hírlevél példák:
Termék / vállalkozás hírek – Az egyszerűen nagyszerű

Ez egy B2B EDM hírlevél, vagyis elektronikus direkt marketing. A B2B jelentése Business to Business, vagyis két vállalkozás közötti kommunikáció, együttműködés érdekében. A B2B azok számára jelentős, akik terméküket egy másik vállalkozásnak értékesítik.

Remek példa erre az alábbi vállalkozás hírlevele, akik különleges és környezetbarát csomagolásokat értékesítenek más vállalkozások számára.

Az újdonság nagy hajtóerő és szinte mindenki szereti azt az élményt, amikor megérkezik egy termék, amire már régóta vágytunk és kicsomagolhassuk.

Ez olyannyira felkapott momentum lett az online értékesítésben, hogy számtalan, úgynevezett „unboxing” videót láthatunk Youtube-erek által, aminek a célja bemutatni különböző termékeket, a kicsomagolás pillanatától kezdve. Az első benyomás itt is rendkívül fontos és ezt számtalan vállalkozás felismerte, ahogy a nekik csomagolást gyártó Lumi is.

B2B hírlevél példák


Termék / Vállalkozás hírek – A vizuális építőkockák

A The New York Times feliratkozóinak elektronikus postaládájában landolt ez a hírlevél. Évösszegzésként küldték ki, felsorakoztatva a számukra legérdekesebb vagy legmeghatározóbb eseményeket.

Több lehetőséget is kínáltak olvasóiknak az átkattintásra, mindenki kiválaszthatta érdeklődésének a legmegfelelőbbet. Nagyon fontos, hogy ne csak termékspecifikus hírleveleket küldjünk, hanem más tartalmakat is. A feliratkozóinkkal való kapcsolat, egy hosszútávú kapcsolat és egyértelműen meghálálják, ha ápoljuk és foglalkozunk vele.

Itt a hírlevél kialakítása tulajdonképpen vezeti a tekintetet. A színes geometriai formák egyik hírről a másikra terelik figyelmünket és már azon kapjuk magunkat, hogy végig is olvastuk az egészet, ami a hírlevélíró egyik első számú célja/feladata volt. Nem közöl felesleges információt, éppen annyit, hogy tudjuk mi a lényeg és mi a teendőnk és kattintsunk valamelyik cikkre.

hírlevél design tippek

Hírlevél példák:
Blog – Az összesítő

Ebben a hírlevélben a Top blogposztokat gyűjtötték össze olvasóiknak a szerkesztők. Valószínűleg ezek a legolvasottabb bejegyzések, amiket egy csokorba összegyűjtve küldtek el feliratkozóiknak. Itt is már a levél megnyitásakor tudhatjuk miről fogunk olvasni és nem kell csalódnunk, nincs felesleges szöveg, csak a lényeg.

blog posztok


Blog – A hagyományos

Ha a blogodra nagy hangsúlyt fektetsz és olvasóid is szívesen fogyasztják a tartalmaidat akkor letérhetsz a fenti ösvényről és visszaléphetsz a gyökerekhez.

Küldd el nekik legújabb bejegyzésed egy részletét, vagy akár írhatsz egy rövidebb bejegyzést is, amelyet csak a feliratkozóidnak küldesz el. Ez egyfajta exkluzivitást is ad a hírlevélnek, ha kihangsúlyozod, hogy a tartalmad csak az ő számukra készült.

A Copyblogger hírlevele is pont ezt tette. Aki ide feliratkozik úgy érzi egy közösség része és egyértelműen használható és értékes tartalmakat kap.

design minta

Hírlevél példák:
Non-profit hírlevél minta

Mivel a nonprofit szervezetek nagymértékben misszióvezéreltek (és folyamatosan keresik a finanszírozást), a hírlevelek elengedhetetlenek a számukra.

Ezek biztosítják a legjobb módot arra, hogy ezek a szervezetek kapcsolatba léphessenek a támogatókkal és a korábbi adományozókkal, hogy fontos információkat közöljenek. Ezek szerkezetüket tekintve általában összetettebbek, mint az e-kereskedelmi hírlevelek. A North America hírlevele jó példa erre:

non-profit

Reméljük, hogy hasznos volt számotokra hírlevél minta gyűjteményünk és segített az inspirálódásban.

Ha mégis úgy érzitek segítségre van szükségetek, mert nem tudjátok, hogy készítsetek a fentiekhez hasonló profi hírlevelet, vagy tudjátok de elakadtatok a technikai részletekkel. Esetleg biztosra akartok menni abban, hogy megérkezik a feliratkozóitok (elsődleges) postaládájába a hírleveletek, akkor keressetek minket bizalommal és elkészítjük a tökéletes hírlevelet számotokra is.


Írjátok meg véleményeteket kommentben a cikk alatt!

Leave a Reply