Nyári hírlevél ötletek

A legjobb nyári hírlevél ötletek az eladások növelésére

Szeretnéd növelni a feliratkozóid számát és ezzel együtt az eladásokat? A vakáció időszakában is kiemelten fontos, hogy a vásárlóid ne feledkezzenek meg rólad! Hogy mi erre a leghatásosabb módszer? Biztosan kitaláltad, ha a hirleveliras.hu olvasója vagy!

A hírlevél. Akárhogy is, a hírlevelek nélkülözhetetlenek a marketingstratégiában a nyári hónapokban is.

Persze, nem mindig könnyű rendszeresen új és vonzó tartalommal teli hírlevelet küldeni.
Ez a bejegyzésünk azért jött létre, hogy inspiráljunk Titeket nyári hírlevél ötletekkel, hogy ügyfeleid a szezonban is interakcióba lépjenek vállalkozásoddal – megnyissák a hírlevelet, kattintsanak és akár vásároljanak is.

Ha nem szeretnél Te magad bíbelődni a hírlevél megírásával, és azzal, hogy az valóban eljusson a postaládákba – profikra is bízhatod! Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy elkészítsük és sikeresen kiküldjük vállalkozásod hírlevelit!

Ó,, CIÓ

Nyári hírlevél ötletek

A nyári időszakban az ügyfeleid több szabadidővel rendelkeznek, amit remekül ki lehet használni arra, hogy növeljük a hírleveleink olvasottságát. Ugyanakkor érdemes kiemelt figyelmet fordítani arra, hogy olyan minőségi tartalmat állítsunk össze ebben az időszakban, amivel nem a leiratkozók számát fogjuk növelni. Gondoljuk végig, mi mivel járulhatunk hozzá ahhoz, hogy ez az időszak még élménydúsabb legyen, még kevesebb gonddal teljen a számukra.

A nyári ünnepek, világnapok számba vétele, akciók, leértékelések, nyári tippek ötletek érezhetően megnövelhetik az eladásokat.

Forrás: Shopbop hírlevél

Nyári leértékelések

A vállalkozók figyelme már a nyár közepén az őszi időszakra irányul, hiszen már ilyenkor gondoskodni kell a termékek beszerzéséről és a nyári készlet kiárusításáról. A szezon közepén érdemes felmérni, hogy milyen ütemben tudjuk a nyári termékeket kiárusítani. Ha esetleg a várthoz képest nagyobb a készletünk, már ebben az időszakban elkezdhetjük a leárazásokat. Így biztosan nem marad a nyakunkon a készletünk. Erről minden esetben küldjünk hírlevelet feliratkozóinknak. Még jobb, ha megfelelően szegmentált listánk van és azoknak küldhetjük ki az akcióról szóló levelet, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolnak majd.

Készíts különleges összeállítást a nyári bestsellerekből a termékkészletből. Küldj a feliratkozóidnak exkluzív kedvezménykódot, hogy ösztönözd az eladásokat.

Adj kedvezményt feliratkozóidnak, hogy növeld a vásárlók hűségét!

Tipp: Spórolj időt azzal, hogy előre ütemezed a hírleveled kiküldését. Hogyan? Lépj velünk kapcsolatba, hogy segíthessünk Neked!

Kalandok a szabadban

Ha a márkádat a természetben való kalandozással hozod összefüggésbe, az nagyszerű módja az értékesítés ösztönzésének.

Egy olyan hírlevél sablon, mint ez hagyja, hogy a termék és a cselekvésre hívó gomb beszéljen. Használj minél több képet ebben az időszakban a hírleveledben. Inspiráld és ösztönözd az embereket a hírleveleiddel és közben győződj meg róla, hogy minden fontos információt tartalmaznak a levelek a vállalkozásoddal kapcsolatban.

Családi idő – Nyári hírlevél ötletek

A nyár a család ideje. Ezt szem előtt tartva kínálj olyan kedvezményeket, amelyeket ügyfeleid megoszthatnak szeretteikkel, vagy különleges ajánlatokat a családi vásárlásokra.

Ezzel ösztönözheted a vásárlásokat és hűséges vásárlókra tehetsz szert.

Tedd hasznossá

Könnyítsd meg ügyfeleid életét, és nyerd el bizalmukat, hogy hosszú távon javíts a megnyitási arányon.

Légy kreatív, és kínálj tevékenységeket, adj tanácsokat, recepteket, tippeket vagy bármit, ami hasznos lehet az olvasóidnak. Törekedj arra, hogy 90%-ban adj valami értékes információt és 10%-ban ösztönözd csupán az eladásokat. Hosszú távon ez sokkal kifizetődőbb stratégia.

Forrás: O’Neill hírlevél

Porold le az e-mail listádat

Az feliratkozók rendszeres karbantartása biztosítja, hogy javítsd a kézbesíthetőséget.

Bizonyos e-mail küldő szoftverek segítségével ezt könnyen megteheted. Legtöbbször egyszerűen csak fel kell töltened az e-mail listát, hogy ellenőrizd a feliratkozókat. Miután a címeket elemezte a program, importálhatod a megtisztított e-mail listát, és élvezheted az aktív bázisból álló feliratkozók előnyeit.

Frissítsd a landoló oldalaidat és az űrlapokat

A nyár jó alkalom arra, hogy ellenőrizd a landoló oldalaidat és megnézd min tudsz még javítani. Talán a megfogalmazás lehet még ennél is meggyőzőbb és a képekre is ráférne egy kis javítás. Apró finomítások is sokat számíthatnak.

A landoló oldal az eladója a virtuális üzletednek. Egy jól konvertáló landoló oldal olyan, mint egy szuper értékesítő, aki megnöveli az eladásokat.

Letölthető listák: felkészülés, indulás!

Készíts nyári listát. Mit csomagolj be egy hátizsákos utazásra, hogyan hozd formába magad 31 nap alatt, 10 ajánlott könyv, amit el kell olvasnod a nyáron – gyakorlatilag bármiről készíthetsz listát.

Letölthető PDF-fájlként a lista remek módja annak, hogy új feliratkozókat gyűjts. Hozz létre egy feliratkozási űrlapot, amely egy üdvözlő e-mailhez kapcsolódik. Ezután illeszd be a lista letöltéséhez szükséges URL-címet ebbe az e-mailbe. Most már népszerűsítheted ezt a feliratkozási űrlapot egy céloldalon, blogcikkekben vagy weboldal felugró ablakaként.

Használd ki a nyarat arra, hogy kiváló formába hozd az e-mail marketing stratégiádat, és friss tartalommal és figyelemfelkeltő hírlevél-designnal lepd meg olvasóidat.

Ha így teszel, nem kell majd stresszelned amiatt, hogy vállalkozásod pang a nyári szezonban. Épp ellenkezőleg, az olvasóid szívesen foglalkoznak majd hírleveleiddel, és nem felejtik el, hogy vagy.

Végezetül pedig pár konkrét példa, hogy vizuálisan is inspirálódhassatok:

Ne feledjétek, ha professzionális segítségre van szükségetek, itt találhattok bennünket! Ne habozzatok felvenni velünk a kapcsolatot!

Leave a Reply